Spotkanie informacyjne odbędzie się 26 lutego 2019 r. w sali nr 169 (wejście B) Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, plac Bankowy 3/5 w Warszawie, w godz.:
10.30 12.00.
Spotkanie kierowane jest przede wszystkim do przedstawicieli samorządowych instytucji kultury oraz organizacji pozarządowych planujących realizację w 2019 roku projektów związanych z setną rocznicą odzyskania niepodległości i odbudowy Polski.
Ze środków programu dotacyjnego „Niepodległa” można będzie współfinansować m.in. festiwale, koncerty, spektakle, wystawy czy projekty animacyjno-edukacyjne, zwłaszcza te oparte na interakcji i współdziałaniu, a także przygotowanie i oznakowanie szlaków tematycznych i historycznych. Projekty powinny wpisywać się w świętowanie setnej rocznicy odzyskania niepodległości Polski i odbudowy polskiej państwowości.
Zgłoszenia prosimy kierować na e-mail: mbednarczyk@mazowieckie.pl w terminie do 22 lutego br. O udziale w spotkaniu decyduje kolejność zgłoszeń.