- doradztwa w zakresie wytycznych dotyczących Programu,
- pomocy w przygotowaniu i wypełnianiu wniosków,
- wstępnej oceny merytorycznej wniosków.
Złożone w siedzibie Urzędu wnioski po wstępnej weryfikacji będą przekazywane do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Aby skorzystać z pomocy udzielanej przez pracownika Urzędu Gminy, należy zadzwonić pod numer telefonu: (22) 767 73 31 w celu umówienia spotkania.
Przed konsultacją należy zapoznać się z programem „Czyste Powietrze” oraz zabrać ze sobą niezbędne dokumenty oraz dane, tj.:
- podstawę do wyliczenia dochodu (np. PIT 37, PIT 36, inne) odpowiednio dla każdego członka gospodarstwa domowego;
- dane Wnioskodawcy (nr PESEL, adres e-mail, dane właściwego Urzędu Skarbowego);
- nr rachunku bankowego;
- nr ewidencyjny działki;
- nr księgi wieczystej;
- powierzchnię całkowitą budynku;
- powierzchnię ścian zewnętrznych (dotyczy zadań termomodernizacyjnych);
- wyliczony miesięczny dochód na osobę w gospodarstwie domowym (wyliczony według wytycznych zamieszczonych na stronie NFOŚiGW);
- oszacowany koszt całkowity przedsięwzięcia;
- przyjęty okres realizacji przedsięwzięcia.