Ustawienia strony

Wyszukiwarka

BIP, ePUAP, Youtube, Facebook

Jesteś tutaj:

Informacja o załatwianiu spraw urzędowych

Data: 12.03.2020 r., godz. 15.56    1386
Szanowni Mieszkańcy,
w celu zapobieżenia rozprzestrzeniania się chorobie COVID-19, w trosce o Państwa bezpieczeństwo zalecamy ograniczenie osobistych wizyt w instytucjach publicznych do niezbędnego minimum.

Zgodnie z rekomendacjami Rządu, pracownicy Urzędu Gminy Jabłonna będą pracowali w okrojonym składzie i zakresie- częściowo zdalnie.
W trosce o Państwa bezpieczeństwo, prosimy o:
- ograniczenie wizyt w Urzędzie do minimum,
- załatwianie WYŁĄCZNIE takich spraw urzędowych, które nie mogą czekać,
- kontakt z Urzędem za pośrednictwem maili i telefonów (kontakty znajdują się na https://www.jablonna.pl/urzad/zawartosc/60/),
- uiszczanie opłat drogą elektroniczną (np. podatki- na decyzjach podatkowych znajduje się informacja o numerze konta, na które należy wpłacić podatek; opłaty za odbiór odpadów również na konta indywidualne).

W związku z zaistniałą sytuacją oraz ze względu na fakt, że pracę w jednostkach organizacyjnych gminy może świadczyć mniejsza liczba pracowników, prosimy o wyrozumiałość, jeżeli terminy załatwiania spraw ulegną wydłużeniu.