Czym jest Karta Mieszkańca Gminy Jabłonna?
Karta Mieszkańca upoważnia do zakupu biletów 30 i 90 dniowych obowiązujących w 1 i 2 strefie oraz wyłącznie w 2 strefie. Gminne dofinansowanie jest oparte na zasadach programu „Warszawa+”, do którego mogą przystąpić podwarszawskie gminy chcące obniżyć koszty jakie ponoszą mieszkańcy za przejazd stołeczną komunikacja.
Karta Mieszkańca, to dokument w postaci spersonalizowanej Warszawskiej Karty Miejskiej z nadrukowanym jabłonowskim wzorem.
Gmina Jabłonna, jako jedna z pierwszych gmin sąsiadujących z Warszawą dołączyła do programu "Warszawa+" we wrześniu 2014 r., dzięki czemu posiadacze spersonalizowanej Warszawskiej Karty Miejskiej- Karty Mieszkańca Gminy Jabłonna, mogli kupować bilety długookresowe po niższych cenach.
OD 1 WRZEŚNIA 2018 r., NA MOCY POROZUMIENIA ZAWARTEGO PRZEZ WÓJTA GMINY JABŁONNA Z ZARZĄDEM TRANSPORTU MIEJSKIEGO, MIESZKAŃCY GMINY JABŁONNA MOGĄ KORZYSTAĆ Z JESZCZE TAŃSZYCH BILETÓW.
Co daje Karta mieszkańca Gminy Jabłonna?
Dzięki porozumieniu podpisanemu przez Wójta Gminy Jabłonna z Zarządem Transportu w Warszawie, Mieszkańcy mogą kupować bilety długookresowe w niższych cenach. Różnicę w cenie pokryje Gmina Jabłonna, dzięki czemu Mieszkańcy płacą mniej za zakup biletów.
Karta/Bilet Metropolitalny uprawnia zakupu biletów obowiązujących do przejazdów środkami transportu zbiorowego organizowanego przez ZTM w 2. oraz 1. i 2. strefie biletowej (na terenie Gminy Jabłonna są to linie 723, 731, N63, L34, L41, L49). Bilet metropolitalny nie jest tożsamy z tzw. wspólnym biletem.
Ceny biletów z Kartą Mieszkańca Gminy Jabłonna:
Ceny obowiązujące od 1. września 2018 r.:
* bilet 30-dniowy imienny obowiązujący w strefie 1 i 2 – 120 zł (bez Karty 180 zł)
* bilet 30-dniowy imienny obowiązujący w strefie 1 i 2 ULGOWY – 60 zł (bez Karty 90 zł)
* bilet 90-dniowy imienny obowiązujący w strefie 1 i 2 – 330 zł (bez Karty 460 zł)
* bilet 90-dniowy imienny obowiązujący w strefie 1 i 2 ULGOWY – 165 zł (bez Karty 230 zł)
** bilet 30-dniowy imienny obowiązujący w strefie 2 – 72 zł (bez Karty 112 zł)
** bilet 30-dniowy imienny obowiązujący w strefie 2 ULGOWY – 36 zł (bez Karty 56 zł)
** bilet 90-dniowy imienny obowiązujący w strefie 2 – 212 zł (bez Karty 282)
** bilet 90-dniowy imienny obowiązujący w strefie 2 ULGOWY – 106 zł (bez Karty 141 zł)
Jak wyrobić Kartę Mieszkańca Gminy Jabłonna?
Aby wyrobić kartę, należy postąpić według poniższej instrukcji:
1. Zapoznaj się z regulaminem wydawania Karty oraz z klauzulą RODO
2. Wypełnij wniosek * i podpisz własnoręcznie
3. Przygotuj dokumenty potwierdzające rozliczenie podatku dochodowego za miniony rok w Urzędzie Skarbowym w Legionowie (kopia pierwszej strony PITu za ubiegły rok- do wglądu, oraz dokument potwierdzający złożenie zeznania podatkowego np. prezentata US, potwierdzenie nadania na poczcie, UPO) oraz dowód tożsamości, a w przypadku dzieci i młodzieży również legitymację uczniowską lub studencką oraz kopię pierwszej strony PITu za ubiegły rok obojga rodziców
4. Przyjdź do Punktu Obsługi znajdującego się w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jabłonnie (ul. Zegrzyńska 1)
5. W Punkcie Obsługi złóż wniosek, okaż dokumenty wymienione w pkt. 3
6. Zdjęcie należy przesłać na adres: ">sekretariat@gopsjablonna.pl lub przynieść ze sobą w formie papierowej. Pracownik Punktu Obsługi spersonalizuje Kartę nadrukowując imię i nazwisko oraz fotografię
7. Karta jest już Twoja. Jeszcze tego samego dnia będziesz mógł kupić swój zniżkowy bilet w Punktach Obsługi Pasażera w Warszawie oraz w punkcie sprzedaży w Centrum Komunikacyjnym w Legionowie lub załadować ją w biletomatach stacjonarnych i mobilnych.
Wniosek o wydanie Karty Mieszkańca Gminy Jabłonna można również wypełnić w formie elektronicznej i wysłać mailem na adres sekretariat@gopsjablonna.pl
Punkt Obsługi znajduje się w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jabłonnie przy ul. Zegrzyńskiej 1 (wejście u zbiegu ul. Zegrzyńskiej i Modlińskiej).
Godziny otwarcia:
poniedziałek: 8:00-18:00
wtorek-czwartek: 8:00-16:00
piątek: 8:00-14:00
Kontakt: 22 - 506 61 61
e-mail: sekretariat@gopsjablonna.pl
Gdzie kupić bilet?
Od 1 czerwca 2022 roku KARTY MIESZKAŃCA DOŁADUJEMY W BILETOMATACH STACJONARNYCH I MOBILNYCH
- w Punktach Obsługi Pasażera w Warszawie: LISTA
22 19 115 INFORMACJA ZTM, DOTYCZĄCA:
- dokonywania zwrotów biletów,
- przekodowań w przypadku utraty, kradzieży lub zniszczenia,
- konsekwencji utraty uprawnień