Nazwa projektu: „e-JABŁONNA: utworzenie platformy e-usług zintegrowanej z elektronicznym obiegiem dokumentów oraz wdrożenie systemu zarządzania księgowością podatkową z opcją e-Podatki i oprogramowania Ewidencji Działalności Gospodarczej z opcją wyszukiwarki on-line”
Wartość projektu: 162 475,71 zł
Wartość dofinansowania z EFRR: 138 104,35 zł
Inwestycja realizowana w okresie: 02.01.2008 r. – 31.12.2011 r.
Beneficjent: Gmina Jabłonna
Przedmiotem projektu jest utworzenie przez Urząd Gminy Jabłonna platformy e-usług publicznych zintegrowanej z elektronicznym systemem obiegu dokumentów, a także zintegrowanego systemu zarządzania księgowością podatkową z opcją e-Podatki i oprogramowania Ewidencji Działalności Gospodarczej z opcją wyszukiwarki on-line. Projekt ma usprawnić pracę urzędu i zapewnić obsługę Interesanta w oparciu o nowoczesne technologie informacyjne i komunikacyjne.
Projekt jest zorientowany na unowocześnienie infrastruktury informatycznej i informatyzację Urzędu Gminy poprzez rozwój publicznych e-usług dostępnych dla obywateli (system usług on-line), w tym przedsiębiorców lokalnych i z terenu regionu.
Projektu obejmuje realizację takich działań, jak:
1) wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów
2) wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania księgowością podatkową z opcją e-podatki
3) wdrożenie systemu usług on-line e-URZĄD– etap I, polegający na udostępnieniu zintegrowanego systemu usług on-line - miejsca, z którego odwiedzający (obywatel,przedsiębiorca), może w sposób bardzo prosty i czytelny uzyskać dostęp do wszelkich informacji jakich może potrzebować od Urzędu, na które składa się:
- e-poczta - elektroniczna skrzynka podawcza
- e-kancelaria – odbiór i wysyłka dokumentów elektronicznych ze skrzynki podawczej
- e-sprawy – informacja o stanie i kolejności załatwiania spraw w urzędzie
- e-karty usług, dotyczące trybów rozpatrywania spraw
- e-formularze - służące do wypełnienia, podpisu i wysyłki wniosków do urzędu w formie elektronicznej
- e-ogłoszenia drobne
- e-kiosk z pracą do zamieszczania ogłoszeń typu: szukam pracy, szukam pracownika
wraz ze stworzeniem portalu dostępowego do w/w usług w postaci strony www i integracją z podpisem elektronicznym
4) wdrożenie systemu usług on-line e-URZĄD – etap II, polegający na rozwoju usług on-line przez zakup aplikacji: e-konsultacje społeczne, e-giełda ofert kulturalno-społecznych, e-Akty i podpisu elektronicznego (zestawy z certyfikatem kwalifikowanym) oraz utworzeniu stanowiska komputerowego z dostępem do internetu dla interesantów, dostosowanego do użytkowania przez osoby niepełnosprawne
5) wdrożenie systemu Ewidencji Działalności Gospodarczej oraz wyszukiwarki przedsiębiorców on-line
Informacje źródłowe na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 znajdują się na stronie: http://www.mazowia.eu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
Wartość projektu: 162 475,71 zł
Wartość dofinansowania z EFRR: 138 104,35 zł
Inwestycja realizowana w okresie: 02.01.2008 r. – 31.12.2011 r.
Beneficjent: Gmina Jabłonna
Przedmiotem projektu jest utworzenie przez Urząd Gminy Jabłonna platformy e-usług publicznych zintegrowanej z elektronicznym systemem obiegu dokumentów, a także zintegrowanego systemu zarządzania księgowością podatkową z opcją e-Podatki i oprogramowania Ewidencji Działalności Gospodarczej z opcją wyszukiwarki on-line. Projekt ma usprawnić pracę urzędu i zapewnić obsługę Interesanta w oparciu o nowoczesne technologie informacyjne i komunikacyjne.
Projekt jest zorientowany na unowocześnienie infrastruktury informatycznej i informatyzację Urzędu Gminy poprzez rozwój publicznych e-usług dostępnych dla obywateli (system usług on-line), w tym przedsiębiorców lokalnych i z terenu regionu.
Projektu obejmuje realizację takich działań, jak:
1) wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów
2) wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania księgowością podatkową z opcją e-podatki
3) wdrożenie systemu usług on-line e-URZĄD– etap I, polegający na udostępnieniu zintegrowanego systemu usług on-line - miejsca, z którego odwiedzający (obywatel,przedsiębiorca), może w sposób bardzo prosty i czytelny uzyskać dostęp do wszelkich informacji jakich może potrzebować od Urzędu, na które składa się:
- e-poczta - elektroniczna skrzynka podawcza
- e-kancelaria – odbiór i wysyłka dokumentów elektronicznych ze skrzynki podawczej
- e-sprawy – informacja o stanie i kolejności załatwiania spraw w urzędzie
- e-karty usług, dotyczące trybów rozpatrywania spraw
- e-formularze - służące do wypełnienia, podpisu i wysyłki wniosków do urzędu w formie elektronicznej
- e-ogłoszenia drobne
- e-kiosk z pracą do zamieszczania ogłoszeń typu: szukam pracy, szukam pracownika
wraz ze stworzeniem portalu dostępowego do w/w usług w postaci strony www i integracją z podpisem elektronicznym
4) wdrożenie systemu usług on-line e-URZĄD – etap II, polegający na rozwoju usług on-line przez zakup aplikacji: e-konsultacje społeczne, e-giełda ofert kulturalno-społecznych, e-Akty i podpisu elektronicznego (zestawy z certyfikatem kwalifikowanym) oraz utworzeniu stanowiska komputerowego z dostępem do internetu dla interesantów, dostosowanego do użytkowania przez osoby niepełnosprawne
5) wdrożenie systemu Ewidencji Działalności Gospodarczej oraz wyszukiwarki przedsiębiorców on-line
Informacje źródłowe na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 znajdują się na stronie: http://www.mazowia.eu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.